onsdag, januari 17, 2007

Trash.


Råka just duscha med kläderna på, orkar inte förklara men det var allafall helt oskönt. Är ointresserad av kläder, smink approach det här året, vårdar endast mitt inre. Gött. Det är billigt också. Har endast femtilapp.


Hade tänkt skriva om Kristina Axén Olin, om hur kvinnor döms hårdare än män, om hur journalisterna alltid skyddade Lars Werner men sen hängde ut Gudrun och bla bla men det blir inget med det.

Hallå, vad har man för brist om naglarna vittrar sönder? Jag äter ju frukt för tusan. Obs säg ej kalcium, hatar mjölk, du kan glömma att jag tänker dricka det. Och, jag har skurit mig längsmed hela långfingret när jag serverade vid en begravning, det gör ont än idag, kan ej böja, känner mig halv. Men ändå full av endorfiner.

Skulle skrevet om Kristina inser jag, kommer aldrig kunna förlåta mig själv.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hallå, varför svarar ingen på nagelfrågan!!! Det kan finnas fler som vill ha Svaret.

17 januari, 2007 19:01  
Anonymous Anonym said...

B-vitamin, finns rikligt i öl och bröd t.ex.

30 januari, 2007 21:04  

Skicka en kommentar

<< Home