torsdag, maj 19, 2005

Trötto

Det är nåt fel på mig så trött som jag är om mornarna. Trots att jag sovit nio timmar känns det som om någon stått och gladeligen hoppat på mitt huvud under natten. Jag hasar mig mödosamt till badrummet och där möts jag av ett mosigt grisansikte med lejonburr. Jag blir lika rädd varje gång. Det värsta är om jag råkar snegla till just innan jag ska gå in i duschen. Öl byggde denna kropp. Och då är jag inte ens nån öldrinkare. Men jag funderar på att köpa en T-shirt med den texten och gå i hela sommaren, very classy plus att man förekommer alla som tycker man saggat till sig.

Först efter att ha varit vaken en timme orkar jag säga något lätt ord typ hej. Men sen tar det stopp och efter två timmar kanske jag säger en hel mening i stil med: jag går nu. Hejdå.
Jag ska köpa mig vitaminer och järntabletter idag för att råda bot på min morgonsjukdom.