tisdag, januari 23, 2007

Skicka vidare

Så fick jag det då. Vinterkräket. Jag hemföll åt total sunkighet, galenskap.
Det var bitterljuvt. Som att gå genom skärselden och komma ut igen, hel och renad.

Skrev många kärleksfulla sms från sjuksängen. Fick endast ett tillbaks och det var från mamma. Hon skickade även en bild av sig själv när hon åt glass. Den hjälpe mig genom det värsta.

Jag tänkte mycket på tekniska konstruktioner. Även på byggnationer. Jag brukar plåga mig själv med att tänka på hur saker hänger samman. Det är väldigt jobbigt.

Först tog tandkrämen slut. Sen toarullar. Två basgrejer. Fick flera erbjudanden om handling från fina människor, men jag stod emot tills jag själv kunde stå på bena. Gick till 7eleven och skickade vidare min smitta till hon i kassan, som i sin tur skickade vidare till ca 17 personer, som i sin tur skickade vidare till 43 personer. Så fint.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Är det din mamma?

23 januari, 2007 20:58  
Anonymous Anonym said...

Javisst, Joyce är min mamma. Egentligen är jag också en begåvad stilist, men jag maskerar det väl.

24 januari, 2007 17:22  

Skicka en kommentar

<< Home