torsdag, augusti 16, 2007

sexy back.


Jag är nu så gott som kurerad från min ischias/ryggskott/nackskott. Jag kunde knappt röra mig/andas/nysa. Mina tre intressen. Jag är svårt medtagen som du förstår.
Idag när jag fått livet tillbaka igen andas jag järnet, typ flåsar, jag nyser högt och tjoar, jag rör mig med stora yviga rörelser.

Idag, min första dag som born again, är jag mycket lik Annsofi Back. Klädskaparen. Ej klädmässigt, mer burrmässigt.

Modeveckan i Stockholm denna vecka. Hatart. Mode har blivit så mainstream, så Mcdonalds, så..porr. Alla som jobbar med mode ba' " Följa trender? JAG? Nä, jag klär mig efter min extraordinära personlighet" My ass att dom gör. Mode är så elitistiskt, så äckligt på många sätt. Och så gött. Är dubbel där, jag vill inte prata om det mer.

6 Comments:

Blogger Samma said...

�h, jag kommer sakna the Kennedys p� din blodge. Verkligen. det var lite enklare att l�sa d�. D� struntade jag i dolda motiv och undang�mda meddelanden, d� l�ste jag bara. Nu �r jag snurrig i bollen igen. Ischias, �r det n�n hemsk std du f�tt av din hemliga, ryska lover eller �r han ute ur bilden? Du kanske har ett relationship med en amerikan nu? En seglande brunbr�nd amerikan med blekta t�nder? Som kanske heter John? Eller F?

Nu �r det snurrigt v�rre igen!

16 augusti, 2007 15:25  
Anonymous Anonym said...

Nej alltså; Ischias är en ryggsmärta som strålar ned i höften och benet, ibland ända ner i foten. The Kennedy´s är en familj där alla var politiskt engagerade.

Inga alias för älskare här inte, de heter något helt annat än Ischias & JFK.

16 augusti, 2007 15:56  
Anonymous Anonym said...

Det finns alltså flera älskare?! Gawd, måste verkligen skärpa mitt läsa mellan raderna...

16 augusti, 2007 16:40  
Anonymous Anonym said...

Javisst kära du. Du måste läsa mitt emellan raderna för att hitta dem.

16 augusti, 2007 17:09  
Anonymous Anonym said...

Meh, det är ju helt tomt mitt emellan raderna...jag kan inte tro att en guitarhero som du har ett helt tomt lovelife. Du har ju minst ett låndistansförhållade och lovers i varje hamn. Varför skulle du annars go helt Glenn Close med dina sommarkaniner? Nä, det är lovers everywhere, män i alla dess former, gifta som ogifta, kanske lite kvinnor med, men inga hundar Erina. Där går gränsen!

16 augusti, 2007 21:44  
Anonymous Anonym said...

Återigen har du rätt. Jag har så många än att jag inte kan räkna dem alla. Och fler skall jag ha. Men låt mig säga såhär, sedan en tid tillbaka har jag arbetat in så kallade baklängesbudskap i mina texter. Om du bara hittar orden det gäller kommer du finna bakvända mansnamn lite här och var. I september kommer jag arbeta en del med rebusar.

Vet du vad som hänt med en av kaninerna - han dog! Tony Ivarsson, farsan. Det är så hemskt alltihop. Han ligger nu begraven i trädgården. Det var inte mitt fel att han dog, men jag känner mig uppriktigt ledsen när jag tänker på det. Barna är döledsna nu. Varför ska kaninguden ta små kaniner från barna? Jag vill inte tänka på det, jag blir så låg.

16 augusti, 2007 22:05  

Skicka en kommentar

<< Home