onsdag, december 13, 2006

Dagens hälsning

Fin skiva. Har ätit mig igenom två julbord, imorgon kommer det tredje och jag är så fed up med julbord kan jag säga. Det är en så otroligt äcklig tanke att man ska lägga fram en massa kött och varm rödkål från mormors tid och sen ska man låta det stå så i flera timmar för att sedan ställa det i kylen och värma på det imorgon. Värma på? Är jag 40-talist? Det enda jag tyckte var gött var dekorationen av grönkål. Och disken. Älskar diska.

För ca en timme sen hände mig något av det bästa som hänt mig på hela året. Typ. Jag skulle kunna säga det till dig men då måste jag döda dig först och SEN säga det och det vill jag inte. Har det med snabba cash att göra undrar du. A. Kanske.

Åh, nu fick nya chefen blomsterbud! How lovely, värsta ståndsmässiga bouqeten. Och, hon har blommer från sin man på sitt rum också. En del har det bara för gött, får så mycket kärlek for free. En annan måste ju betala.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

skatteåterbäring?????

13 december, 2006 19:54  
Anonymous Anonym said...

Nä.
Triss?
Nä.

14 december, 2006 13:10  
Anonymous Anonym said...

jag skiter i vilket. triss. skatteåterbäring. lotto. gött att du e rik igen. nu kan du bjuda mig på medda. de hade vart fint.

14 december, 2006 15:19  
Anonymous Anonym said...

Någons pensionspengar?

15 december, 2006 23:27  
Anonymous Anonym said...

Nånting ditåt.

16 december, 2006 14:51  

Skicka en kommentar

<< Home