måndag, december 11, 2006

Det mjuka

Åh naj, verkar som att jag snöat in på svartvitt igen, har egentligen inget att säga idag, tyckte bara detta var en söt bild av Leo i minishorts.

Eller jo, vi kan väl tala lite om shorts. Jag köpte ett par söta i teddy på American Apparel häromsistens. Obs för att sova i, jag ska inte ha dom på stan. Min homie damen tyckte allt i hela affärn var fult, hon synade plaggen i sömmarna och sa att det såg hemsytt ut. Hon kan allt om sömmar. Allt är i mjukistyg. Jag skulle lätt kunna ha sånt på mig varje dag, det är därför jag skulle passa i LA, där är det okej med myskläder. Där och på Frölunda torg. Där skulle jag också passa. Jag skulle lätt kunnat vara en sån som fick barn vid sjutton och som sen mest gick hemma i mjukisbraller. Ibland skulle jag handla frukt på Izas frukt vid Frölunda torg. Det hade vart trevligt.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh jaaa! Det är jätteokej med myskläder i L.A., jag har t.o.m. åkt till jobbet i pyjamasbyxor där och här hemma vågar jag knappt gå till närbutiken 50 m härifrån i mysbyxor.

11 december, 2006 17:32  
Anonymous Anonym said...

vill bara dementera vissa uppgifter i din text. tyckte inte alls att allt var fult. inte dina terry shorts tex...

12 december, 2006 09:14  
Anonymous Anonym said...

Du var som hetast i trollor, päls & konjaksfärgade stövlar med en flarra i handen och ett neonblinkande eiffeltorn i miniatyr på ett hotellrum i Montmartre. Jag, on the other hand, gör mig bäst i pälsmössa, teddyshorts och Marc Jacobsripoffs. Kommer skicka bilderna som julkort till alla vi känner.

12 december, 2006 15:11  

Skicka en kommentar

<< Home