torsdag, december 21, 2006

Goda grannar

Oh. Känner konstnärlig freedom igen. Alla har lämnat stan för sina hometowns, ingen läser äcklig blodge, kan skriva vasomhelst. Och lägga ut förbjudna bilder. Känns bra.

Har kommit på att jag är man. Det vet jag för att jag:

  1. Köper nya trollor & sockor hela tiden istället för att boka tvättid.
  2. Dricker direkt ur filpaketet om mornarna (obs pga tidsbrist)
  3. Lämnar alla dörrar öppna. Känner inget. Så gött, så manligt.
  4. Kommer köpa alla julklappar på 7-eleven och på mackar på väg hem.
  5. Kommer ringa min syrra när jag inte hittar nåt och be om att få vara med på hennes paket (så gör ALLA killar och det är så himla DÅLIG STIL)
  6. *Älskar gubbrock, PS2 samt majonäs.

Jag är årets man.

* not.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Eftersom internet bara finns i stockholm menar du?

22 december, 2006 13:58  
Anonymous Anonym said...

A och jag har hört att det ska läggas ned nästa år.

24 december, 2006 12:18  

Skicka en kommentar

<< Home