onsdag, december 20, 2006

Bold and the beautiful














Det lackar mot jul, mot påsk och whatever, har inte städat, inte tvättat, knappt duschat och inte köpt en enda juleklapp. Hatar det. Hatar my self, min brist på framförhållning, karaktär och värdigt liv. Hatar att jag somna på soffan och inte åkte hem igår, inte skrev klart en text jag lovat, hatar min feja också. Hatar att jag skriver här. Jag kommer SO köpa en ny dagbok, ny garderob, nytt hår, ny hjärna på jullovet. Och glasögon? Som matchar hjärnan? Får se.

Snart är det VÅRTERMIN! Älskar vårtermin. Förutom januari, februari, mars och även april. Hatar dom.

Drömde att värkarna satt igång och att jag åkt in till St Görans sjukhus. Det finns väl inget BB där? Fanns i drömmen allafall. Mådde väldigt illa, hade som en molande värk i de undre regionerna, gick av och an i korridorerna och undrade när ungen skulle komma samtidigt som jag oroade mig för smärtan. Tänkte på mina föräldrar. Var förvånad över att de blivit förvånade över att jag var gravid. Försökte komma på vem pappan var. Kom inte ihåg. Har inte kommit på det än.

Som sagt, life is a bitch. Och en såpa på teve.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tror det är Mr Black. Whis?!

20 december, 2006 11:38  
Anonymous Anonym said...

Alltså, släppte du in honom när jag sov? För isf kan jag inte förlåta dig.

20 december, 2006 16:08  

Skicka en kommentar

<< Home