måndag, december 18, 2006

Days of our lives

















" Jag orkar inte prata med dig."
" Varför inte då då?"
" För det känns som jag är med i en teveserie då."

(Är det en dissning? Inte komplimang väl. Jag tror inte det. Det beror ju givetvis på vilken teveserie man menar. Han som sa det har ett liv som är lite som Cosby. Eller som Svensson Svensson.)

Livet är en såpa som sänds dagtid. Min evil twin har just dykt upp och snott verklighetens Ridge ifrån mig och- håll i dig nu - lurat honom att hon är jag och lyckats med konststycket att bli gravid med hans barn. Oh God, mitt liv är så spännande, I can´t bare it, jag hoppar från ballekongen. (kommer ändå överleva eftersom jag landar i poolen och dyker upp på min egen begravning och alla bah ooooh, she´s alive)

Lady & jag har teveserienamn på alla. De här ingår i vårt stall: Mr (thank you for the) Music, Mr Beachsex, Mr Love, Mr Perfect och Mr Black. Nu har jag även lagt till Mr Disease och Mr Lonesome tonite. Till jul kommer Mr Wrong.

Det är så kallt i kyrktornet. Sitter med duffeln på och har tänt tio värmeljus, ändå är mina fingrar vita. Är så trötto. Typ utbränd av social events. Måste drive home for christmas och vila upp mig. Precis som Chris Rea.

Sover hos Cari varje natt hennes man inte är hemma. Det är mysigt. Som ett äktenskap i äktenskapet. Vi såg en fin film. Dagen innan såg vi en sugig. Det var en film för töntar. En av huvudrollerna var jättelik Landlord. Han är även med i School of rock. Cari sa att jag var lik en annan ful skåderspelare i filmen. För att hämnas. Men sen, när det var lovescenes mellan min karaktär och han som ser ut som Landlord märkte jag att hon blev lite svartsjuk på mig. Det var gött.




+ Erina= ?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du passar med ridge. Ni är lika rent personlighetsmässigt, tror inte han skulle bedra dig med en tvilling.

19 december, 2006 15:03  
Anonymous Anonym said...

hej du. mr lonesome tonite och mr disease gör mig förvirrad. vilka? vem? när? var?

19 december, 2006 15:24  
Anonymous Anonym said...

Dom är nygamla. Även Mr Wrong. Ska vi ta detta in person kanske?

19 december, 2006 15:47  
Anonymous Anonym said...

Det måste vi. Snart.

19 december, 2006 16:13  

Skicka en kommentar

<< Home