lördag, februari 24, 2007

Jag går i tusen tankar

Tänker på grönland. På mänskorna där. Min vän Marit har en son som ser ut att vara från grönland. Skitfin.

Tänker även på Aha. 80-talsgruppen. Jag var mest kär i Magne. Mårten gjorde inget för mig, har aldrig gått för snygga. Gillar mer vackerheten i det defekta.
Magne. Han påminner om en härlig man jag känner som bor på en ö i ett hav. Hans hustru är en vacker Husmoder. Han har två skärgårdsbarn som heter Junis & Malva. Det är mycket idylliskt, det hela.

Såg Half nelson. Den var exakt lika bra som jag föreställt mig. Huvudkaraktären så fin i sin brutenhet. Efteråt talade jag med Alma om droger. Om vilken som skulle passa oss bäst och så. Det var på Babs.

Skriver från pappas cepemodem. Vi ska äta räker och kolla melodifestival. So long.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hey! Maste bara saga att du skriver sa bra! Brukar ga in pa din blogg lite da och da och trots att jag inte kanner dig far dina inlagg mig nastan alltid att skratta. dessutom verkar du vara en intressant med mycket bra tankar. du borde bli skribent pa nagon tidning! eller du kanske redan ar det? i vilket fall som helst, keep up the good work.

26 februari, 2007 00:21  
Anonymous Anonym said...

vet du, jag var oxå mest kär i magne. ingen förstod mig. borde ha varit vän med dig redan då. då kunde vi stöttat varandra. kram

26 februari, 2007 10:15  
Anonymous Anonym said...

Du skulle kunna vara en grymt välbetald krönikör på vilken tidning som helst. Men bry dig inte om att tänka på det. Blogga på alldeles gratis. För oss!

26 februari, 2007 11:56  
Anonymous Anonym said...

Flatter, flatter. Ja, jag är en välbetald krönikör i ett kyrktorn i storstockholm. Jag får betalt i natura av alla som vill.

27 februari, 2007 13:46  

Skicka en kommentar

<< Home