torsdag, mars 01, 2007

mars mars måne

Så trevligt på Grill igår! Vi fick sitta i blomhörnan, jag och tjejorna. Och du Ester; Okända människor är bara vänner man ännu inte känner. Kom ihåg att det var jag som sa det.

Mitt ansikte ser idag ut som en större stad på Balkan. Typ som en gammal krigszon där det står övergivna stridsvagnar av modell äldre. Intressangt look.

Håller på med administration omkring uppdraget att fixa seriös kille åt en femme fatale. Det går inte särskilt bra, jag förstör mest.
Inatt var det nån som kasta snöboll på mitt fönster. För trött för att kolla. Eller drömde jag? Nä, det lär ju ha vart nån i gula trikåer på en vit häst som tänkte fråga changs. Nu missa jag honom. Skit också.
Igår tänkte jag mycket på kött. Idag tänker jag mer på färs.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

åh, vilka fina målningar. vem? den gula är nästan lika fin som min paris tavla...

01 mars, 2007 16:14  
Anonymous Anonym said...

åh, vilka fina målningar. vem? den gula är nästan lika fin som min paris tavla...

01 mars, 2007 16:15  
Anonymous Anonym said...

Har målat dem själv. Kan man inte tro, hade tvåa i bild.

01 mars, 2007 16:27  
Anonymous Anonym said...

haha! jag vill ha ett alias!! eller man kanske måste kvala in för att få det? hmm...

01 mars, 2007 22:42  
Anonymous Anonym said...

nä, du får inget alias. Du har för fint namn. Nu ska jag läsa vad du skriver om lökar.

02 mars, 2007 14:37  

Skicka en kommentar

<< Home