lördag, augusti 25, 2007

I forget to remember to forget


Jag är på landet. Vid vattnet. Det är vackert här. När jag är på landet brukar jag mest sitta inne framför datorn och ladda ned musik och läsa skvaller. Det är mina två intressen. Och sova. Jag kan sova en hel dag här. Just nu undrar jag varför Alex Schulman inte är på Sigge Eklunds bröllop. Katrin ska ju dit. Underligt.

På landet är det kräftskiva var helg. Egentligen gillar jag inte kräftor så mycket. Men jag vågar inte säga det.
Skaldjursplatå, det gillar jag! Jag skulle vilja äta skaldjusplatå var dag. Det är vad jag kallar festlig mat. Det och fondue. Jag tycker det är roligt när maten presenteras i något högt. Vad det är i grytan/på platån spelar mindre roll. Bara det är högt. Skethögt.

(ps. kolla elvis osäkra min på rosa bilden, den är så fin. Älskar när folk ser osäkra ut i ansiktet, jag tänker då att de är som jag. Elvis är som jag. Förutom att jag inte är notoriskt otrogen. Eller rockstar. Eller dollarmiljardär. Eller död för all del.)

2 Comments:

Blogger Viktorov said...

Alex är väl i Istanbul på F1?

26 augusti, 2007 19:34  
Anonymous Anonym said...

Javisst, men han är ju god vän med Sigge. Jag anar en fnurra på tråden. Inte drar man väl iväg sådär bara, samma dag som man är bjuden på bröllop?

26 augusti, 2007 20:39  

Skicka en kommentar

<< Home