måndag, augusti 20, 2007

aloha oe

Mina vänner och jag planerar ett homecoming party. Alla förenas efter sommaren. Som en sorts kick off, höstupptakt, sommaravslutning. Jag har en idé om att kröna en homecoming queen, typ att den som hade den tråkigaste sommaren får en krona på huvet. Och får dansa i mitten när alla står i en ring runtom och klappar händerna och matar henne med tårta. Och sen kanske vi bär hem henne i kungastol.

Ja, vi är 30+, jag vet, men vad ska vi göra liksom? Vi är retards, det finns inte så mycket mer att säga. Livet blev inte som vi trodde.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

tänker att jag har en mycket god chans att få den där kronan på huvet och bli matad med tårta. hoppas det blir prinsesstårta. det skulle passa både temat och mig. älskar prinsesstårta. och det var mycket längesen någon bar mig i kungastol, så det skulle oxå passa.
har hört mig för om slott eller liknande för den stora höstupptakten. vi får prata om det. ses vi ikväll?
i lördags hade jag förfest, inför den det stora kalaset och skålade in stockholmshösten. de va fint.

20 augusti, 2007 14:59  
Anonymous Anonym said...

glömde säga att du har ytterligare ett fint och intressant tema. elvis. vi är födda på samma dag, han och jag. det visste du inte va?!

20 augusti, 2007 15:02  
Anonymous Anonym said...

oh, nä visste jante. Du förtjänar att bli buren i kungastol varje dag, genom hela livet. Jag ska försöka hitta en slav.

21 augusti, 2007 09:56  

Skicka en kommentar

<< Home