söndag, augusti 19, 2007

crying in the chapel.

Det nåt visst med att komma hem efter det att tidningen anlänt. Det är nåt visst när det händer flera kvällar i rad. Det är deprimerande.

Helgen har innehållit ca 6 timmars sömn. Sammanlagt. Jag brukar tycka om när helgerna innehåller 48 timmars sömn. Det är lagom. I morse var jag kyrkvärd. En kyrkvärd med whiskyröst, smutsig klänning och håret på ända. Det kändes inte bra. Jag blev väldigt rörd under gudstjänsten, ville bryta ihop. Kunde ej avgöra om det berodde på tröttma. Nu är jag på landet och vilar upp mig.

En fruktansvärd nyhet har nått mig. Oprah & Steadman har gjort slut. Oprah har ju haft samma kille i tjugo år, nu har hon köpt hans tystnad för hundra miljarder USdollars. Jag dör. Vad gick snett? Vem svek vem? Svek de varann?Fattar inte hur jag kan ha missat denna nyhet. Jag läser ju ändå Perez on regular basis.
Jag blir ledsen när celeberties skiljer sig. Tar det personligt typ. Inte med Britney Spears och såna, bara de jag beundrar. Om Beckhams skulle skilja sig skulle jag inte ta det personligt. Skulle mer tycka det är på tiden.
Är så trött. Och så känslig. Ska nu lyssna till min känsligaste sång och gråta en tår för Oprah.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Världen klarar inte framgångsrika kvinnor, I'm tellin' ya! Martha Stewarts man lämnade henne för hennes assistent (fråga inte hur jag vet det). Men han ljög säkert å sa att det berodde på att hon strök hans kallingar fel.

20 augusti, 2007 09:15  
Anonymous Anonym said...

Men har inte Martha en ny boyfriend nu? Hon verkar ha många kompisar iallafall, hon talar ju jämt om sina bjudningar.

Madeleine Albrights man drog också, bara drog efter ett helt liv utan att säga nåt.

20 augusti, 2007 09:43  

Skicka en kommentar

<< Home