söndag, september 11, 2005

Nada

Om helgen kan jag inte säga någonting. För det hände ingenting. Inget roligt, inget tråkigt. Ingenting.

Jo, jag såg Jay-Jay och Laura Delicata på stan. De hade stuprörsjeans och tyvärr verkar det som de inte äter ordentligt. Inte många delicatobollar för Laura om man säger så. Jag ville följa efter men orkade inte så jag gick in på Zara istället.

Nattens dröm: Jag fattade tycke för en giraff som bodde i en kvarn i skogen. Han kunde tala och hade mänskliga armar så vi kunde hålla varandra i handen. Du är den längsta jag någonsin mött, sa jag.

Drömtydning någon?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kvarnen symboliserar din längtan. Skogen ditt hopp. Giraffen ger uttryck för din önskan om en lång kille.

13 september, 2005 16:14  
Anonymous Anonym said...

Ja, jag tror ni är något på spåret där. Jag har alltid velat vara lite längre än mina 1,72. Och en lång kille..well, 1,85 är precis lagom.

15 september, 2005 10:40  

Skicka en kommentar

<< Home