tisdag, januari 30, 2007

bye now


Hade tänkt skriva nåt juicy, på gränsen till privat. Nu blir det inte så. Vi ska på kickoff med kyrkopersonalen. Alltså, det är typ retreat och personaldag men jag säger till alla att det är kickoff eftersom det är ett så spännande ord. Laddat. Finns det i ordlistan tros? Allafall så jag har undisar med kyrkor på idag. Så passande. Och på gränsen till privat. Lilla E är sur för att jag glömt mitt PSP, jag har förklarat för honom att det blir ingen lekstuga om han tror det.
Hör av mig om det blir några skandaler.
Over and out.

3 Comments:

Blogger Emanuel Karlsten said...

Ah, blir så nyfiken.. Vem är du? Kyrkopersonal? What?

Tell me!

30 januari, 2007 13:54  
Blogger markiewski said...

har du psp? impad! vad har du för spel? du kan få låna track and field av mig nån gång. friidrott när det är som bäst. fast jag slår vad om att du är en mårdartjej som vill mördas folk hela tiden.
Puss!

01 februari, 2007 20:16  
Anonymous Anonym said...

Jo. Vill gärna mörda och mördas. Det stämmer.

03 februari, 2007 13:42  

Skicka en kommentar

<< Home