måndag, januari 29, 2007

A, eller hur.


Det är nåt störigt över hur modeller alltid klär ner sig, går i gamla jeans och tischa för att liksom markera att de är superior. " Kolla, jag behöver inte mode, min skönhet är tidlös, överlägsen iallafall. Jag ba är så här sjukt snygg from the moment I wake up, men jag har bra hudvårdsprodukter, det har jag. " När modeller ger skönhetsråd i tidningar säger de alltid; " Sömn är A och O, jag dricker mycket vatten, minst tre liter om dan (hej inkontinens)." Sen på matfrågan säger de ALLTID; " Jag älskar skräpmat och pasta! Jag äter som en häst (hö?) och jag älskar smågodis! Häromdan åt jag exempelvis en stor choklakaka! Fniss."
A. Eller hur. Du kanske inte visste det, men modeller utgör Marabous viktigaste och kanske mest intressanta målgrupp just nu.

Guess what, jag dricker vatten för jag gillar typ inget annat, jag sover mer än alla människor jag känner, jag äter godis varenda dag, jag är inte främmande för skräpmat och jag är skötsam. Konstigt, men det var ett tag sen nån bokare hörde av sig. But why, jag gjorde ju precis som de sa. Har läst de här råden sen jag var elva, de funkar ej, känner mig lurad.

Varför kan ingen bara säga som det är; " Ja, jag är konstant hungrig, jag får betalt för att gå på fester med rika italienska gubbar, jag festar sjukt mycket, och ja just det, jag är bara femton och det suger."