onsdag, januari 24, 2007

åh åh till Magaluf

Pälsmössesäsong, äntligen. Är det inte någonting sött över hur alla indiebarnen hissar Orups Indiedrottning? Jag tycker det. Rena rama frieriet från farbbro Orup till indiebarna. De har sagt ja!

Allafall. Säg inte detta till nån. Har alltid tyckt Orup är fin på nåt sätt, på gränsen till vacker. Typ knarkarsnygg, svårt medtagen. Säg inget, lova.

Har fortfarande inte kommit över att jag utbrast; " Shit, my man!" igår. Det bara kom, helt out of the blue. Senast jag hörde det uttrycket var det några småländska killar i goretexjackor som sa det. Det var 1996. Hatar småländska killar i goretex. Självgoda. Hatar även texmex.

2 Comments:

Blogger Lovisienstadt said...

Hej Erina. Säg inget till nån men jag har en svår crush på Orup. Och jag har varit på Magaluf och hört låten spelas ur en vidrig bergsprängare på en hotellbalkong.

ORUP ÄR JÄTTEBRA. Men jag gillar inte den där indieflickgrejen. Det är så mycket bättre när han har hatt och väst och snett leende.

25 januari, 2007 13:05  
Anonymous Anonym said...

JA, eller hur!

26 januari, 2007 11:49  

Skicka en kommentar

<< Home