onsdag, januari 24, 2007

Tjejen som visste för lite

Jorå såatte... En annan gick från jobbet utan nycklar, plånbo, huve. Kom på det mitt i natten och fick gå från Birkastan och hem. Det var jättelångt och jag förfrös mina fingrar och kanske något annat också, mitt hjärta? Säga vad man vill om mina Marc Jacobsripoffs, men sköna promendadskor är de inte. Så, väl på min gata kunde jag inte hitta mina hemnycklar. Ringde Neighbor som har extranyckel, ingen svara. Ställde mig utanför hans port och försökte kasta snöboll på hans fönster utan större framgång. Shitshit, vad göra? Gå och sätta mig på East tills de stänger och sedan åka nattbuss?

Ibland känns det som att jag har the lead i en Goldie Hawnfilm. Ett tag övervägde jag att gå till Sheraton där jag visste att min exsvärmor befann sig över natten. Oh, the humiliation of that.

Sedan löste sig allt på ett oväntat sätt.

4 Comments:

Blogger Emanuel Karlsten said...

Så hur löste det sig?? Hur löste det sig?

Håll oss inte på sträckbänken!

24 januari, 2007 13:15  
Anonymous Anonym said...

Gosse, jag skulle kunna säga det till dig men då måste jag döda dig efteråt.

24 januari, 2007 15:01  
Anonymous Anonym said...

Du glömde allt, men inte daimtårtan... Tack!
Hur löste det sig?

24 januari, 2007 15:37  
Anonymous Anonym said...

Det samma gäller dig. Kommer berätta det på Anglais ikväll, sen knäpper jag dig direkt efteråt.

24 januari, 2007 17:06  

Skicka en kommentar

<< Home