onsdag, april 25, 2007

Love is a losing hand

Nu är en tid för gubbar. Mina försök till solåvår är fruktlösa så långt, men ändå, gubbar är det nya svart. Lyssnar till melankoniska gubbars musik. Blir alltmer gubbe själv. En vän till mig, Matt sa; Men du är ju en ungkarl!
Och visst, jag har attributen; stökig ungkarlslya, ansvarslöst och obekymrat leverne, mycket disk. Ibland skeppsbruten, pank och självupptagen, precis som gubbar. Häregud, jag har till och med börjat gilla Plura. Skitmycket. Han och Mauro verkar dricka en hel del jäger, att döma av svart blogg.

Somna till Tom, vakna till Leonard;
She sends her regards
And what can I tell you my brother, my killer
What can I possibly say?
I guess that I miss you
I guess I forgive you
I´m glad you stood in my way

Lider så. Tappar nycklar, plånbok, glömmer telefonen överallt. Folk blir sura. Hur tror dom det är för mig då?
Annars - fattig på intryck, fattigt liv, träffar endast fattiga snubbar.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, jag vet precis. I'm with you, sister! Hjärnsläppsmisär igår och jag drar fler och fler pappaskämt. Det är förfärligt.

Följ med på Loney Dear imorron på Nalen! Kram!

25 april, 2007 12:58  
Anonymous Anonym said...

Ja! Vi tänkte gå men så har joel releasefest på petsounds, kan man hinna båda?

25 april, 2007 14:03  
Anonymous Anonym said...

Aah...typiskt! Borde gå att hinna. Värt ett försök. Jag bor ju nästgårds, så jag kanske tar med mig Jo o kommer dit innan också.

25 april, 2007 14:42  
Anonymous Anonym said...

A, de kommer säkert bara spela tre låtar eller nåt ändå. Tid vet jag inte, typ åtta kan man tro.

En grej Ester; du måste sluta kolla på Martha Stewart! Hon förgör din själ, I´m telling you.

25 april, 2007 15:23  
Anonymous Anonym said...

Jag vet. Jag kollar Martha de söndagar jag inte är i templet. Och det kan ibland ha en anledning från lördan för varför jag inte är där. Men alltså..hon trollbinder mig! Så oförblommerat aameeerican housewife och kåkfarare i samma person. Och alla gästerna skäms över att dom är där. Det är det roligaste.

25 april, 2007 16:07  

Skicka en kommentar

<< Home