torsdag, juni 28, 2007

läs inte detta, matt wrelo.

Jag ska göra två svensexor i sommar. En för Matt och en för popstjärnan. Popstjärnans kallar jag "lilla svensexan", han är väldigt pirrig inför den. Vad som ska hända och så.
Det tar en hel del tid att planera svensexor. Får se om jag hinner klart med planeringen innan bröllopen. Det är inte säkert. Isåfall får vi ta dem efteråt. Typ att jag kidnappar dem på deras honeymoon och skjuter med paintballgevär på dem. Det hade vart kul.

På Matts svennis kommer det bara vara damer. Han har alltid trivts i damsällskap. Jag har alltid tänkt på honom som en kille som gillar barn och djur också, alltså en genuint fin kille, fast det är fel. Han hatar djur och ogillar ungar, förutom sin egen då. Den gillar han. På hans svennis ska hundar få slicka köttfärs som vi smort in honom i.

Möhippor gillar jag inte lika mycket. Fast jag tänkte göra en igår. Men jag orka inte för jag flög in igår och var så jetlaggad från grekresan. Sköja.
"Flög in" är ett så genuint roligt uttryck tycker jag. Vill använda det hela tin. Neighbor skulle till Miami och ba; -A, och sen flyger Rob in också, det blir kul. Jag ba'; Flyger han in bara för dig? Han ba' a. Men när flyger han ut då? sa jag. Han ba' vet ej. Så du vet endast när han flyger in alltså? Han ba' vad är det med dig, a, jag vet bara när han kommer. Flyger in menar du? sa jag. Då svara inte neighbor utan kolla bara på mig med tom, trött blick.