torsdag, juni 14, 2007

skaffa dvärgtax.

Känner konstnärlig frihet igen! Kan endast skapa fritt och lustfyllt under summertime, lågsäsong för blodgyn, null unika besök vilket innebär att jag kan publicera mina alster, lägga ut kroppsmålningar, lägga ut ljudfiler med mina skönaste gitarriff, samt ett vitsprogram jag spelat in och lagt på youtube - Har du hört den förrut? heter det. Jag kommer även hänga ut snubbar jag dejtat och berätta vad det var för fel på dem. Eller nej förresten. Går inte på grund av min höga bekännelse. Skit också. Denna kyrka, detta ok.

Allafall så har jag blivit intresserad av hundar igen. Jag träffade en liten älva i high fashionkläder som talade med stor kärlek och inlevelse om sin hund Maj. Hon berättade om dagen då telefonen ringde och någon bad henne ta hand om Maj. Om hur hon kände då. Tveksamheten, ovissheten. Sen kom Maj och livet blev annorlunda men ändå sig helt likt. Fast lite lyckligt.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gitarr-riff-filer! Nu! Pronto! Bitte!

16 juni, 2007 17:17  

Skicka en kommentar

<< Home