torsdag, juni 14, 2007

byggarbetarn.

Har börjat äta byggarbetarlunch, dvs lunch vid halvelva-elva. Så gött. Sen äter jag middagsliknande mat vid minst två tillfällen till under dagen. Är skethungrig. Måste vara nån hormoniell skit. Nåt jag fått i glaset nån gång typ. Skrev om detta i ett mejl till bästa killen idag, d vs Matt. Ibland skriver jag den typen av info om mig i punktform, känns viktigt att hålla honom uppdaterad nu när vi ej ses så ofta. Punkt nr 2 var; har tappat humorn. True. Minns ej när jag var rolig sist. Eller jo. Det var igår. Sa nåt förbjudet om barn. Etiska rådet har ju typ bestämt att det är förbjudet att skämta om barn*, därför blir det extra roligt när man gört. Landlord sa nåt roligt om nyfödda* häromdan. Han var helt allvarlig när han sa't, typ mena't på ricko, precis min humor. (Ok, så jag har inte tappat, bara blivit rå.)

* Kan ej återge det här för då får jag prick av etiska rådet.
* Kan ej återge det här av hänsyn för hans fru.