tisdag, maj 22, 2007

jordgubbar.

Känns som att det luktar instängt på mitt lilla kontor nu. Kan ej avgöra det av förkylningsmässiga skäl. På andras rum brukar det lukta instängt har jag känt. Ej så mycket i mitt rum som i deras rum. Ibland luktar det gamla skor där också. Känns även som att jag har dålig andedräkt idag. Inte heller detta vet jag då jag är total avsaknad av smak, lukt, känsla och förnuft. Det är ob. Hagligt.

En gång när jag var liten. Jag skulle gå på mitt livs första dejt. Jag var orolig för att ha äcklig andedräkt. Så jag åt en liter jordgubbar innan. Jag ville smaka jordgubb om det skulle bli kyssar. Det skulle det.

1 Comments:

Blogger E1 said...

Kontorsrum luktar alltid instängt. Det är tankarna, gissar jag, som farit runt, runt, runt men aldrig kommit ut och därför till sist alstrat den där speciella doften av unket kaffe blandat med vad som skulle kunna vara geni om det fick vara ute och lufta sig lite. Därför bra med kontorslandskap.

22 maj, 2007 16:37  

Skicka en kommentar

<< Home