tisdag, maj 22, 2007

sicko.

Okej. Jag är tydligen sjuk jämt, hela tiden. Förra helgen feber, i veckan frisk. Denna helgen feber - nu tisdag och frisk. Jag anar ett mönster i denna ondsinta feber. Den kommer endast om helgen, i veckorna låter den mig vara i fred. Hade mycket hellre vart sjuk idag. Tisdag är en
fullständigt meningslös veckodag. Man kan lika gärna ha feber då. Tisdagsfeber.
Och hallå, vilka grownups har febertoppar, det är ju bara för bebisar. När jag har feber på helgerna ignorerar jag det. I veckorna omfamnar jag den.

Obsobs är inte hypokondriker, verklich inte, har endast kasst immunförsvar. Neighbor är en hypokondiker av rang, det får räcka att en i familjen är det.
Allafall. Dessa febertoppar är för mig så mycket värre än orättvisorna i amerikats sjukvårdssystem. Vill att Michael Moore ska göra film om mitt liv. Vill att den ska öppna filmfestivalen i Cannes nästa år.

PS. Jag har lock för örat också.