tisdag, maj 15, 2007

öken.

Det råder torka nu, svår torka på alla plan. Kan bero på att jag är sjuk hela tin, så fort det är nåt roligt blir jag sjuk. Jag är skitsur och less på det. Måste bygga upp ett resolut immunförsvar, måste kämpa emot bättre, ej ge mig hän åt sickness.

Fysiskt sitter jag på min röv på kontorsstol i förort, men mind and soul är långt borta. Så har det alltid vart. Det är ett problem.

Jag kommer igen när ökenvandringen är över, kan ta ett år, kanhända hittar jag en kamel imorrn som gör att jag tar mig igenom fortare.

1 Comments:

Blogger E1 said...

Jamen jag sa till om smörrebröden, ingenting får en människa att växa såsom av Veterinärens nattamad alt Spätta med remoulade för att inte tala om vattenkrassen som ligger oppapå. Plus att jag nu skickar lite peace, love and understanding. Så får det bli, då blir det bra. Annars funkar även Juni Järvi.

15 maj, 2007 19:22  

Skicka en kommentar

<< Home