onsdag, maj 02, 2007

antaganden.

Antar att det var en bra helg. Antar att det var fester och jag antar det var kul. Minns inte, mitt närminne är som guldfiskens. Minns att jag tog taxi dit men inte hem. Antar det var orutinerat. Minns även att jag vaknade av bongotrumma, teens hade reclaimat vårt torg. Antar det var bra. Råka klippa mig själv, det var barnsligt gjort.

Ikväll debaser. Kompisar spelar, ska försöka smuggla in 15-årig niece och bästis via gästlistan. Det blir intressangt. Sen Beyoncé med barna imorrn. Sen en popstjärnas fölsedagsfest på fredag. Glömde fråga vilken. Säkert nån obskyr söderperson.
Jag antar att det blir roligt. Oh, och jag ska till Copenhagen, kontinentens moder. Antar att jag kommer snacka en hel del danska, det enda språk jag behärskar till fullo.

Hejdå, jag skickar ett vykort.

5 Comments:

Blogger E1 said...

Ha det gott i Köpenhamn, missa inte Louisiana heller. Helst Giacometti, apropå skuggor. Och så smörrebröden på Humlebaeck Kro.

03 maj, 2007 10:34  
Blogger Viktorov said...

Jag är ledsen, men jag antar att det är för det bästa med ett uppehåll. Som sagt, internet är tommare utan dig. Hoppas att det inte dröjer allt för länge till nästa gång, bara tillräckligt länge. I'll be missing you.

04 maj, 2007 01:31  
Anonymous Anonym said...

Okej! paus är över! Deal?

04 maj, 2007 13:54  
Blogger E1 said...

Re anonym: Jag tror hon kommer åter om hon prövar smörrebröden. Det är min fasta övertygelse. Hon behöver nog bara lite vederkvickelse - alfabetet kan vara himla tröttsamt att variera varje dag ut och in - speciellt när hon gör det så bra.

04 maj, 2007 17:57  
Blogger erina said...

Men, jag skickar vykort ju.

puss!

04 maj, 2007 18:19  

Skicka en kommentar

<< Home