fredag, april 27, 2007

Jag skall gråtande kasta mig ned

Igår, helt ljummen sommarnatt när jag gick hem, bitterljuvt. Undrar om jag har en hjärntumör och om den isåfall ligger och trycker på melankoliska centret. Skulle gärna vilja göra ett kirurgiskt ingrepp om så är fallet. Skulle även vilja göra en lobotomi. Sen få hormoner, jag har för få. Tillväxthormoner, det skulle jag vilja ha. Växa lite över sommarlovet, det vore gött. En dam har sagt att nya medellängden för kvinnor är 1,72 men jag vet inte jag. Isåfall är jag en knapp cm över medellängd. Skulle helst vilja vara 3 cm över, bara knapra pyttelite tillväxthormon. Kan man köpa det på Plattan?

Drack mjölk och åt kaker i natten som vanligt, tala med nån som lider. Sa te den att vi ska ligga i gräs och vi ska lida tillsammans i helgen, vi ska se våren genom tårar och det kommer bli så vackert. Delad börda är dubbel börda. Eller nåt.

PS. Ursäkta för deprimerande bilder & psyko text, är ej lessen på riktigt, skulle aldrig skriva hära då, enbart obalanserad, inget man inte kan balansera upp med lite extra kaker.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Och bananer med magnesium, det (jämte raska promenader) är absolut imperativt mot depp. Man kan mosa dem mellan två hårda kakor så att det inte blir så geggigt av alla tårar. Eva

27 april, 2007 13:33  
Anonymous Anonym said...

Tack fina du, det var bra handfasta tips. Kommer genast ta en rask promenad med hårda kakor och banan i handen. Trevlig helg!

27 april, 2007 16:26  
Anonymous Anonym said...

Jamen, jag glömde barnaskarna med russin, du vet de små varianterna man alltid ville ha som liten och så sällan fick. Bara det en snuttefilt att vara stor nog att gå in på Seven och bara köpa sig ett sexpack av dem. Trevlig helg du med, därefter sköna maj och doppläge i Riddarfjärden för tårna.(eller droppläge för tårarna, optional)Eva

27 april, 2007 16:44  
Anonymous Anonym said...

Då köper jag en russinask och leker russinleken med någon. Jag ska även doppa en tå eller två. Ditt ord är mina fötters lykta och ett ljus på min stig.

27 april, 2007 18:40  
Anonymous Anonym said...

Vad är russinleken ? Eva

27 april, 2007 19:15  
Anonymous Anonym said...

en blundar, de andra kollar, man lägger ut russin iett hjärta eller valfri formation, sen får den som blundar kolla och äta sig fram till det speciella russinet. När han kommer fram till det utbrister alla i ett speciellt ljud, minns inte vilket, det är en dagislek. Har varken ätit russin i ask eller lekt leken sen dagisåldern. Tror leken kan vara svår att genomföra om man bara är två, ska prova.

27 april, 2007 19:59  

Skicka en kommentar

<< Home