torsdag, april 26, 2007

Desperado, why don´t you come to your senses?

Det är sol det är vår, det är pollen- och våldtäktssäsong. Klarar inga motgångar nu, inte stora, inte heller små. Kom hem igår skakandes av hunger, klockan var typ tio och jag hade inte ätit sen lunch. När jag upptäckte att toapappret var slut brast förlåten. Jag föll i gråt som vore jag maria av magdala. Gråter så sällan så när jag väl gör det är det en liten sensation, jag lyssnade förundrat till det underliga ljudet och hade överläggningar i huvudet om varför jag grät men jag kom inte på nåt. Sen åt jag och då blev jag glad. Är så enkel.

JAG VILL BADA NU! Ta mig till havet och tippa i mig där och hämta mig inte förrän brittsommarn är över, i september. Eller förresten, hämta mig aldrig.

Ta mig ur den hära gudsförgätna stan käre gud, ta mig ut på landet där jag kan bruka jorden och valla mina får. Alternativt - ta mig till en shrink.

2 Comments:

Blogger Kaospatrullen said...

Jag har börjat lära mig när du uppdaterar nu. Du kan aldrig gömma dig.

26 april, 2007 18:15  
Anonymous Anonym said...

Johodå, om jag skriver en lörda så hittar du mig inte. Fast det gör jag inte.

27 april, 2007 16:30  

Skicka en kommentar

<< Home