fredag, juni 29, 2007

the russian.


Slutar gilla gult nu. Gillar nu istället den senapsgula-bajsbruna nyans vi kommer se mycket av i höst. " Vi kommer se mycket av i höst" ha ha, vem är jag?

Ett problem med blodgen är att man inte kan skriva när det händer nåt spännande i ens liv. För man vill inte. Istället är man kryptisk, talar i sägner och gåtor. Säg att jag exempelvis inlett ett passionerat förhållande med en gift ryss som heter Vladimir, då kanske jag skriver; åt rysk
kaviar, den smakade underbart, förbjudet
. Säg att ryssen är vacker, men har en fru som liknar Ludmila. Då kanske jag skriver; Tänker på Moskva nu, på dess invånare, på vackra män och kvinnor med lyten. På det sättet kan ingen lista ut nåt. Säg att ryssen blir avslöjad som spion, säg att han ber mig frakta en portfölj över gränsen, säg att det lyckas. Då kanske jag skriver; Var på semester, det var gött.

Du ser, jag är inte så enkelspårig som man kan tro.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jaså du?!

NU måste man ju läsa om alltihopa och vända på stenarna ordentligt!

intressant...


/Sherlock W Relo

29 juni, 2007 22:36  
Blogger Samma said...

Ah, nya dimesioner.
Svensexa=bankrån?
Gult=Cocain?
Hundar=Gifta otrogna cheeting bastards äkta men?
Erina Jaran=Lara Croft? Prinsessan Madelään? Ozzy? James Bond?

02 juli, 2007 15:49  
Blogger erina said...

Jag säger ingenting. Finns en hel del mystik mellan mina rader ska ni veta.

du mattias i björkängen? du läste väl inte om din egen svennis, det fick du inte. Jag funderar på att ringa dig och äta lunch med dig och att du betalar.

03 juli, 2007 12:38  
Anonymous Anonym said...

Tack for intiresny Blog

04 december, 2009 16:20  

Skicka en kommentar

<< Home