tisdag, juni 17, 2008

götgatan.

Det händer mycket bra nu, en del dåligt för all del, men mest bra där jag bor. Jag har många gästspel av vänner och bekanta, mest vänner för all del men även en del löst folk. Älskar löst folk. Vill själv bli.

Jag fick en fölsedagsbiljett till robyn på mose b igår. Solen sken. Det var många man kände där. Det var skoj. Och robyn var fin, jättefin. Sen fick jag den göttiga infon att kleerup är ihop med elsa hosk, sånt tycker jag är kul. Det var inte min exhusband som sa det även om han var där. Jag var väldigt fnizzig den dan.

Efteråt gick jag hem med joe & källa. Det blev inte många barn gjorda på götgatan den natten, eller vad vet jag förresten.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

åh. så glamoröst liv!!! med robyn. götgatan är toppen. jag kan inte förlika mig med att du kommer lämna mig. har jag missat din fölsedag nu, är det det du säger? det är så man blir gråtfärdig. f'låt. jag ska köpa dig en rosa drink i barca.

puss från esso.

18 juni, 2008 00:34  
Anonymous Anonym said...

Esso! Det räcker med ett leende från dig.Glad midis!

18 juni, 2008 18:22  

Skicka en kommentar

<< Home