fredag, juni 03, 2005

Blogging

Hello bloggers, Mattias, Joel, Niklas, Gustaf och kanske även Andreas läser du här ibland eller?P läser ju också ibland. Och Malin kanske, men du har nog ett för viktigt jobb. Kanske ska jag sätta in en räknare så jag kan se när ni varit inne och läst? Jag tyckte det var skitkrångligt bara att sätta in ett foto. Om det har varit inne fyra personer på en dag blir det ju spännande att undra vilka de är. Igår jag när jag talade med Mattias i mobilen strax innan vi skulle ses sa han; Ska vi sitta inne eller, du är ju så tunt klädd, det läste jag på bloggen.
Vilken bra feedback.

Jag är medveten om att det är lite passé att använda sig av engelska ord i svenska meningar men jag kan inte låta bli. En kille som bodde i New York en period berättade att när hans polare i Brooklyn frågade vad han skulle göra en kväll svarade han: "I think I will be softing tonight." De tittade lite frågande på honom.

Trevlig helg! I think l´ll be blogging tonite.

1 Comments:

Blogger Gustaf said...

Finns det något mer vemodigt än en disig kall junikväll. Vad toppar man det med - om inte bloggning!
/Gustaf

03 juni, 2005 16:30  

Skicka en kommentar

<< Home