fredag, juni 10, 2005

Prettobloggar

Nu har jag varit inne på de hypade Diagnos och The jetset junta-bloggarna och det som slog mig var inte hur bra de var utan istället hur många comments de hade på sina inlägg. 52 ibland. 33 på andra. Jag har fem comments. Sammanlagt. Ett från Malin och 4 från Pastorn. Det är väl inte Helge Fossmo?

Jag är lite mer av en lättviktig blogger. Som snask- och skvallertidningen Hello fast jag egentligen vill vara snygga i-D eller New York Times. Jag är definitivt inte Sports Illustrated. Allra mest kanske jag är facktidningen Vi i vården som man kan läsa i väntrummet på Vårdcentralen. Men jag vet inte, det är svårt att recensera sig själv.

1 Comments:

Blogger Gustaf said...

Vänta bara,
Det är bara en tidsfråga innan den här skenbart lättviktsbloggen kommer att bli mer än hypad. En dag kommer det att ropas från taken. Vad är Diagnos? - Vad är JetSetJunta? Ingen ting jämfört med ERINA. Och som man säger i bloggosfären "Kom i håg var du läste det först"
/Gustaf,

Jag vill dementera att jag är Helge. Han har inte tid att svara på bloggar då hela tiden blir intervjuad av vår tids största akademiska bluff.

Tricket med att få många kommentarer är ju att svara i kommentaren...

11 juni, 2005 22:59  

Skicka en kommentar

<< Home