tisdag, juni 21, 2005

WC-tankar

Man går på en offentlig WC. Precis när man ska gå in kommer det flera personer och bildar en liten kö. Man stiger in låser dörren och mot en kommer en fruktansvärd odör. Den som besökt hemligrummet före en är a) En backpacker nyligen hemkommen från Asien b) En stackare med stomipåse som just tömts c) En byggarbetare som äter 12 ggr om dagen.
Man ska bara göra det fina men det tar lång tid pga att man tycker det är så äckligt där inne och oroar sig för kön därute. Så man stannar lite för länge. Kön tror nu att man gör det fula. Man går ut helt skamsen och nu är kön tre gånger så lång. Vad göra? Man säger ju inte gärna: - Oj, oj. Här hade visst någon släppt en bomb före mig, varning tjejer!

Så jag har kommit på ett trick. Jag ryggar tillbaka lite INNAN jag går in, precis när jag öppnat dörren viftar jag lite med handen framför näsan. Då vet jag ju alltså inte ännu vad det doftar men det är en jättebra säkerhetsåtgärd, om det är ok där inne blir de andra bara positivt överraskade när det är deras tur.

I hate offentliga WC´s, jag vill även uttrycka min avsky för unisextoaletter som blivit så populära lately. Hallå! Tjejer är fräscha, killar är ofräscha = Ge oss egna damrum där vi kan fortsätta vara skötsamma och behålla vår fräschör. Byggjobbarna och resten av killarna kan ha egna toilets där de kan vara primitiva & fulla grisar som står på rad vid ett rör och prickar fel och förorenar. Behåll era mörka hemligheter för er själva tack, vi vill inte veta.

En gång när P gjort något ohyggligt fult gick Universitetets tjusigaste tjej in efter. Hon hette Gunilla efter barnmorskan. Hon slutade hälsa efter det.

P berättade om en kille som var på genomresa i Tyskland. Då han använde toaletten första kvällen på hotellet gick det inte att spola. Han väntade till nästa morgon då han försökte förklara för receptionisten. Hon förstod inte engelska så bra så han tog med henne upp på rummet för att visa. - When I flush it goes like this, sa han och tryckte på knappen. Vips så åkte korven ner.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahahahahaha! så jävla bra!

02 juni, 2007 17:49  

Skicka en kommentar

<< Home