torsdag, september 28, 2006

In the mood


HEJ

Jag är i ett sånt sentimenal mood att du skulle rygga tillbaka om du mötte mig. Jag lyssnar på den typ av musik du kan se här vid sidorna också har jag tänt ljus också. Kom det en främling hit nu, vilken som helst, skulle den främlingen få en lång och lite för hård kram. Nu fick jag ett mms, vänta ska bara kolla. Men åååh, så öppnade jag det helt darrande för jag trodde det var ett foto på mitt gudbarn som håller på att födas, så var det bara ett snuskigt kort från x-factor på hans kompis. Tråååkigt. Jag tror att Rocky är in labour precis just nu faktiskt. Det är så spännande att jag dör. Jag kommer bli en så bra godmother känner jag. Sentimental men bra. Min kompis Ashrin har typ sex gudbarn som hon tycker är asjobbiga. Hur många gudbarn man får är ett mått på popularitet. Jag kommer ju få ett nu, alltså är jag pyttepopulär, men det räcker för en del har ju inga alls. Det gudbarnet fick jag i princip fixa själv. Annars hade det väl inte blitt nåt. Och JAG, jag kommer verkligen tycka om mitt, inte skita i det så som Ashrin gör. Häromdan sov hon över hos mig. Vi såg på film och gjorde frisyrer på varann. Sen dansade vi till Paris Hilton. Eftersom Ashrin älskar hennes skiva gör jag det också. Vi dansade finast till do ya think I`m sexy, det var lätt. Hela slumberpartyt handlade om regression. Vi åt popcorn och prata killar också. Det var gött. Ashrin bruka vara indiequeen förr. Vi träffades i Uppsala. Det var en lyckans dag. Jag trixar lite med typsnitt och färg här ikväll. Känner sån arty frihet, har precis upptäckt att man kan göra såhär. Så töntigt. Jag är en tönt. Allfall. Jag ska nog få besök från den lille vännen. Den är inte välkommen. Det är den aldrig. Önskar man kunde avbeställa. Åh vad det ska bli gött med mentopausen, can´t wait. Ok, hejdå Bullens brevfilm. Jag skriver snart igen.