onsdag, mars 21, 2007

Last night a DJ saved my life

O vad det här med teman är svårt, är så ambivalent. Vill skriva om böcker men ändå inte släppa hundarna helt. Nästa tema blir -håll i dig nu;

Erinas sol och vår. Då ska blodgen enbart handla om hur jag går ut i signalröd klänning till ställen där gamla rika gubbar hänger (Noppes? Riche?) raggar upp dem, inleder förhållanden för att sedemera skinna dem på allt de äger. Den blodgen kommer vara helt autentisk. Läs den som en självbiografi. Den börjar i april. Runt den femtonde skulle jag tro. Och, den är gratis!

Var på Kaah igår. Han var så vacker och sjöng så fint. Bara för mig sjöng han. Och för Alma & Elin. Och lite för OC också men inte så mycket.

Min systerdotter kommer på besök. Vi ska fira hennes trettonårsdag. Mina nieces lystrar till hundnamn. Fido, Pudo och Tudor. Jag har ropat hundnamnen efter dem sen de var små. Nu tror de att de heter så. Egentligen heter de någonting helt annat men säg inte det till dem.