tisdag, april 01, 2008

twice.

Min vän Cari ville se filmen Once så jag såg den. Once again. Jag hörde någon avfärda den som en charmig bagatell, men jag tycker allt den förtjänar bättre. Det är en jättefin film ju. Caris baby sparkade som en tok i moderlivet under filmen, jag fick känna. Jag frågade vem är du lilla människa, fast tyst, inom mig liksom. Jag kände att jag längtade efter den lilla människan. Sedan fick jag väldigt mycket lesbian couple-vibbar, så då tog jag bort handen.

Inte för att det är något fel med lesbian couples.

På lördagen såg jag Eva Dahlgrens majestätiska person, eventuellt var hon med Efva, jag hann inte kolla så noga för jag hade fullt upp med att titta på Eva. Och tänk, jag tyckte hon såg på mig också, typ lite extra länge men jag är osäker. Eventuellt var det för att jag hade torkat snor i ansiktet.