tisdag, mars 25, 2008

I love you forever I love you until dawn


En sak till apråpå Marit B.
Jag tycker hon verkar ha ett så wonderbart liv med sin kille i NY. Och så umgås hon ju säkert med Nina Persson, naturligtvis gör hon ju det, har jag tänkt när jag tänkt på henne.
Och så ser man klippet (nedan) med sången och då körar Nina och man tycker det verkar vara urhärligt att vara Nina & Marit. Men en grej. Ninas man Nathan, vad är det med honom? Matchar han verkligen henne? Ska fråga Matt, han var på deras bröllop. Enda rapporten jag fick från det var att de var lätta att fota och att Efva & Eva var där. Sedan nada. Nu undrar jag om det är lämpligt att skriva en sådan här lättsinnig text om sångerskor intill detta starka work of art.

Nä.
Ej okej.

2 Comments:

Blogger essie said...

Vet du, Marit rekommenderade låtar i Elle för ett tag sen. Så fina, kolla här:

Fin sång om en växeltelefonist. Kolla det drypande liveklippet. Stråkarna spelar surt, men körtjejernas klänningar - så härliga!
http://youtube.com/watch?v=OcykofWTCgY

Och så den här fina. Kolla koreografin. Top of the Pops!
http://youtube.com/watch?v=8GVE7lRZuFM

Nina sjöng duett med Jill Johnsson för ett tag sen på hennes platta. Otippat. Tyckte Jill också.

Kram!

26 mars, 2008 14:12  
Anonymous Anonym said...

Ja fina, men sicka lata körsångerskor som måste sitta. rolig dans där på tvåan. Jag kontrar med Tony Orlando & Dawn; så himla bra låt som handlar om en intern som ber sin fru fästa ett gult band runt eken hemma om hon fortfarande vill ha honom. Så kommer han hem och då är hela eken full av gula band. Loves it. http://youtube.com/watch?v=x2tZREt17Cc

/e

27 mars, 2008 17:16  

Skicka en kommentar

<< Home