onsdag, mars 19, 2008

ögon.

Nu måste jag tyvärr frångå min japanska bildkonstnär till förmån för Jesus Christ Superstar. Det är ju påsk för bövelen. Är det något fult förresten - bövelen? Isåfall passar det sig inte att skriva.
googlar ....................... JA det är det! Det är en eufemisering för djävlen. Please forgive me, I know not what I do. Precis som Bryan Adams inte visste vad han gjorde när han skrev den sången. Förlåt honom även sweet jesus för den här textraden; When you can see your unborn children in her eyes, you know you really love a woman. Han visste inte vad han gjorde när han skrev den heller. Jag har aldrig sett några ofödda barn i någons ögon. Har bara sett det vanliga; du vet, blinda fläcken, gula fläcken, ljugarfläcken. Såna saker. Inga barn där, inga alls. Olika täthet av ögonfransar bara, och lite sprängda blodkärl i några. Inget mer. Men Gud vet att jag försökte.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

För bövelen. Du är den roligaste kvinna jag läst.

19 mars, 2008 20:41  
Anonymous Anonym said...

Det var bövla roligt sagt.

/erius

20 mars, 2008 10:33  

Skicka en kommentar

<< Home