onsdag, mars 19, 2008

stilla.


Nu är stilla veckan. Men jag har svårt att stilla mitt oroliga hjärta. Det bara slår och slår i mig, på nätterna slår det jättehårt. Bankar, jag vet inte vem eller vad som bankar på det.
Jag försöker tänka på dig, men staden låter så mycket utanför, det går inte. Så jag går upp och brer några smörgåsar och ser på teve, nätterna igenom gör jag det. Och jag undrar om krigarprinsessan Xena verkligen är ett bra program, jag har börjat tycka det men jag tror inte att vanliga människor med tysta hjärtan tycker det.

2 Comments:

Blogger Lovisienstadt said...

Du borde åka till Fjäderägg på vårt fågelretreat. Det kan vara så enkelt.

20 mars, 2008 04:02  
Anonymous Anonym said...

Fågelretreat, sounds like a plan. Min förra svärfar hade (har?) en fågelkikare, alltså en sån där lång stor vad såna nu heter, jag brukade kolla fåglar som satt på kobbar i den och sen kolla upp arten i en fågelbok han hade (har?). Oftast var det måsar. En gång en säl.
Önskar dig och de dina en fin påsk på Fjäderägg

erinka katinka slinka

20 mars, 2008 10:31  

Skicka en kommentar

<< Home