torsdag, mars 27, 2008

soulglow.

En dag, det kan ha varit igår, då jag i vanlig ordning reste kollektivt, satt jag bredvid en jätteung man som doftade mycket gott. Hans hår, ifrån hans hår steg en ljuvlig doft mot mina borrar. Näs-borrar. Och jag ville luta mig inåt, lägga mitt stora huvud emot hans lilla axel, för att tydligare känna denna doft, så helt olik någon än vad jag tidigare känt. Som myrra blandat med godis och nåt...grapefruktliknande typ schweppes. Helt mindblowing doft och sedan hörde jag att spelade han Ken Ring i lurarna, också detta fann jag rörande.

Jag tror jag gått och blitt pedofil på äldre dar.

5 Comments:

Blogger Lovisienstadt said...

Du kan få ingå i min pedofilring.

30 mars, 2008 17:26  
Anonymous Anonym said...

det ser ut som mamman på bilden inte mår bra. är det mamman på bilden som skrivit brevet?
/Mizyaki

31 mars, 2008 17:27  
Anonymous Anonym said...

Tack Lovis, vet att du är svag för Chris Brown, är han verkligen ihop med Rihanna?

Mizy - Nä det är inte mamman, det är peddon.

e

01 april, 2008 14:58  
Anonymous Anonym said...

Dearest E

Jag har sett höngelbilderna! Och mysbilderna! Men de förnekar allt och säger att de är som bror och syster. They better be.

I helgen fick jag en kärleksförklaring av en artonårig zigenarraggare. Det var en av höjdpunkterna i mitt nya liv som peddo. Han började med att säga att jag var så naturligt vacker och slutade med att sjunga en sång om bilars rattar och mina rattar. Har du hört nåt så härligt? Tror jag måste blogga om det.

Vet du? Jag kom på att du sa nåt om brun klänning och rött läppstift, men DEN VAR SVART! Eller svart med en spets över som kan ha skiftat lite i lila/brun i visst ljus för att den var så gammal och blekt. Trist va? Jag hade önskat att det var som du ville att det skulle vara.

Hurra för allt du skriver! Det är så bra!

02 april, 2008 00:08  
Anonymous Anonym said...

O, men svart klänning med spets låter också väldigt fint. Det är väl mitt gamla öga som bedrar mig åter igen, funderar på att slita ut det.

O, zigenarpojkar - eller kanske ska vi pedos använda oss av det mer politiskt korrekta ordet romer. Rompojke, som drickat. Själv älskar jag lammkött, jag är vän med två lamm och deras hud är så slät och deras blick så klar. Jag brukar ge dem godis och livsråd, de gillar sånt.

Det känns roligt att vara med i ett nätverk för kvinnliga pedos, typ banbrytande, bra initiativ där.
Om vi nu ska fortsätta smickra varann kan jag likväl säga som det är. Jag tycker du är den roligaste flickan i hela din generation - alltså OC. Kram!

eros

02 april, 2008 11:26  

Skicka en kommentar

<< Home