onsdag, juni 22, 2005

Fulbloggare vinner lätt över mustaschbloggare

Sigge skriver att han inte kan skratta längre, när han vill skratta kan han bara le. Hemskt. Någon får väl hållla fast honom och kittla honom, Mira eller Truls kanske kan göra det. Eller ge honom en biljett till Norra brunn. Det besöket kommer nog tyvärr varken generera skratt eller leende för där är det nog inte särskilt roligt. Jag har aldrig förstått mig på stand up. Sit down Babben and be quiet please, tänker jag när jag ser det på tv . Det enda som kan vara humor på Norra Brunn är Adde Malmbergs mustasch med matrester i från lunchen med Charlie Norman.

Klyftan mellan fin och fulbloggare blir allt större skriver Sigge angående Helle Kleins devis: Politiskt och personligt, aldrig privat. Jag är en riktig fulblogger isåfall. Personligt och privat, aldrig politiskt är mitt motto. Men de kanske menar ful & fin utseéndemässigt? Isåfall är jag en finblogger, iallafall jämfört med Helle Klein för hon är ju en mustaschbloggare. Hon skulle inte behöva vara det om hon bara hade vett(veet) att ta bort överläppsbuskaget. Hon & Adde skulle kunna luncha ihop. Sen kan de ta en middag lite senare av resterna de sparat i sina mustacher. Praktiskt.