tisdag, augusti 09, 2005

Vad kort underbart är

Ok, I´m back. Efter en evighet av semester då jag även passade på att ta semester från bloggen. Jag hade tänkt att skriva lite varje dag men jag har varit så trött på mitt bloggingjag att jag tog semester från henne också. Tack för uppdateringen av verkligheten i kommentarerna, Kaiser. Och Bianca. Söta Bianca. Och Josh. Är det Josh Macahan eller?

Jag är lite halvsjuk idag. På gränsen till att vara hemma från jobbet men ändå inte tillräckligt. Det är den sämsta formen av sickness tycker jag. P och jag låg helt utslagna på golvet i den nya lägenheten igår. Jag sov på en strandmadrass för vi var så märkta av sjukdom att vi inte orkade bära in sängen.

Nya appartmenten är stor och fluffig. Jag funderar på att installera interntelefon i alla rum så man slipper springa och skrika ho ho var är du till den andre hela tiden.

Jag längtar tillbaka till semestern. Till sommaren. Och havet.
Teoretiskt vet jag att det är augusti men utomhus och inombords är det höst.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

välkommen tillbaka, det har varit en hård kall vinter utan dig.

09 augusti, 2005 18:40  
Anonymous Anonym said...

Skönt att Erre e back on track! Efterlängtat. Det kommer bli en lång kall vinter som Jocke B sjunger

09 augusti, 2005 23:16  
Blogger Gustaf said...

Välkommen tillbaka på alla sätt. Ser fram emot antielitidrottarbloggning och mer snaskigheter från din arbetsplats.

10 augusti, 2005 11:54  
Anonymous Anonym said...

Iiiihhh äntligen tillbaka! Jag hade gett upp hoppet. Nu ska jag genast annonsera i min blogg.

15 augusti, 2005 11:07  

Skicka en kommentar

<< Home