lördag, september 30, 2006

Erina och döden


Lörda. Mitt liv är värdo. Har varit på kurs, kyrkokurs. Man fick mycket frukt och fika. På toaletten fanns deo, hygienartiklar och hårspray man fick ta av. Maggan hade glömt deo den dagen, men föredrog att lukta lite suspekt istället för att ta av kursens deo.

Mitt hjärta slår jättefort nu. Undrar varför.

Neighbour försökte lura med mig och träslöjdlärarn på bio. Känns lite krystat messa jag och dök inte upp. Orkar inte med såntdärnt. Istället prata jag i telefon med min mamma. Hon är psykoterapeut, fast lite mer streetwise i sin utövning än de professionella. Om hon dör vill jag också dö. Mycket döden idag, skrev just till långq 22-åringen, eller förlåt 23 och låt oss kalla honom Anders Erics; Vill somna in för gott, det var roligt att känna dig. Ajöken.

Känns inte som att han förstod allvaret i mina ord. OC-generationen är så shallow.

2 Comments:

Blogger Lovisienstadt said...

Vad är kyrkokurs?

01 oktober, 2006 20:50  
Anonymous Anonym said...

En kurs för anställda inom kyrkan kan man säga. Man fick exempelvis lära sig att det var bra att gå hem klockan fyra på dagarna och tillbringa lite kvalitetstid med sin familj. Om man inte hade någon familj behövde man aldrig gå hem så det var ju bra.

02 oktober, 2006 20:35  

Skicka en kommentar

<< Home