lördag, september 30, 2006

I´m a godmother yes I am

Kolla, lilla fröken Astrid Wrelo har kommit! Är hon inte den sötaste någonsin? Ibland är det ju som att hjärtat vill svämma över. Som när jag sitter allena på Macdonalds och ringer runt lite förstrött. Så ringer jag Matti som vanligt och han svarar viskande, "hon sover".
Vem då, Rocky eller? säger jag. "Nä, den lilla. Min dotter."

Så hade han precis gått och blitt pappa, min käraste vän i världen, bara sådär.

Klump i halsen och sen tårar ner i pommesen.

Jag tycker nog att hon är den finaste ungen av alla. Och lik mig. Konstigt väl.

Ibland är livet bra fint iallafall.

2 Comments:

Blogger Viktorov said...

Vilken gullig guddotter!
Barn är fina. Hoppas att det var glädjetårar som droppade ned i dina strips. En klump av glädge och pommes frites i halsen.

30 september, 2006 23:22  
Anonymous Anonym said...

Jo jag va gla. Hon verkar ju ovanligt slät och fin i hyn också, tycker du inte? Hennes parents har båda rena, vackra drag så det är junte konstigt att Astrid också fick fin feja. Hennes godmother on the other hand har blandhy och stora, orena drag.

02 oktober, 2006 20:49  

Skicka en kommentar

<< Home