måndag, november 20, 2006

Chelsea morning

Joni gifter sig. Nu kan man tro att det är Joniveckan men det är det inte. Jag tog denna bilden för det gula ljuset passar så bra med de andra jag satt in idag. Så tänker en estet.

Jag gör tvärtemot allt Mr Diet sa. Jag äter rå blommis varje dag, ibland flera gånger om dan, jag äter friterat fast jag hatar det, jag dricker skitmycket mjölk, ägg äter jag flera om dan fast det är förbjudet enligt läkarlag. Plus radioaktiv choklad. Är helt säker på att han skulle opponera sig emot det. Dum i mitt huvud är jag. För jag mår som röven, men så fort jag inte gör det glömmer jag av mig och äter fula, orena saker.

Är sjukt stressad. Något kändes inte bra när jag vakna. Kom inte på vad. Har forfarande inte kommit på det. Känns som det ligger en uggla begraven i min mosse. Eller något större, en hund - en häst?

Annars, göttaste livet. Göttaste.

Längtar hem till landet idag, att bruka jorden och gå promenader med mina ålderstigna föräldrar.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Joni och Borat??

/Raised on robbery

22 november, 2006 04:49  
Anonymous Anonym said...

Nä det är hans snyggare brorsa Morat.

23 november, 2006 14:31  

Skicka en kommentar

<< Home