tisdag, november 14, 2006

Det här med ben

Kom just på en underbar juledryck, man tar cola och häller i lite kanel och värmer på. Sketgott antagligen. Måste prova.
Verkar som detta är Sergeveckan. Såg en fantastisk tjej i t-banan. Långa ben som Jane Birkin, blankt mörkt hår och olivhy. Typ indian. Och snälla ögon. Inte alls blicken; Look at me I´m gorgeous, utan istället Du kan få bli min vän. Oh, och those legs. De fick mig helt att tappa fotfästet för ett ögonblick. Häromdan satt jag och flickerna och prata legs i T-banan, om hur underbart det är med snygga ben. Jag sa; När man ser snygga ben vill man ju liksom bara gå efter dom. Killen mittemot blev helt fnissig men jag tror nog han känner likadant om han tänker efter.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det finns fler underbara juledrycker. Varm cider med kanelstång och vaniljsocker är en sådan.

15 november, 2006 13:03  
Blogger Viktorov said...

Har du hört talas om en dryck som kallas Glögg?

16 november, 2006 01:40  
Anonymous Anonym said...

A, fast jag gillart inte så mycket.

16 november, 2006 12:26  

Skicka en kommentar

<< Home