onsdag, november 08, 2006

Det blir alltid värre framåt natten

Lyssnar på Damien, helt melo idag också. Nåt är fel på mig. Har bestämt mig för att börja umgås mer i hemmet, sen jag bestämde det har jag haft gäster var dag och några har jag tjatat mig till att spend the night. I love nightspenders. Inatt blir det Cari, jag tror vi ska kolla Greys anatomyboxen säsong 2 som hon hade med sig från Kina. Det kan komma att bli den bästa kvällen denna månan.

Är detta det snyggaste paret du nånsin sett? Jag tror det.

Dagböckerna fortfarande borta fastän jag städa igår, jag blir så trött. Därför måste jag lägga ut alla feelings här, i den äckliga blodgen, tills jag hittar min moleskin där jag kan sätta dem på pränt på ricko. Är så unhappy. Det kan gå över på freda. Då har jag en frukostdate. Har hört att frukostdates var väldigt populärt i Göteborg på nittitalet. Är det inte det sämsta tänkbara datingsättet? Jag tycker det. Man är trött, ful, i mysbyxor förmodligen eftersom man probably försovit sig, plus att man inte är hungrig utan istället lite lätt illamående plus att man kanske är nervös också. Och sen, när frukosten är över, vad gör man då? Äter lunch? Tar med sig honom hem? Vad ska man göra hela dagen? Jag vet inte. Min fredagsträff är med Alma så det gills väl inte riktigt. Jag ska försöka bli lesbisk men vet inte fall det går.

Vi får se.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

frukostdate är det bästa. hade en tidig frukostdate denna morgon. om jag orkade skulle jag ha det varje morgon.
bilderna är fantastiska. varför va alla så snygga förr?

08 november, 2006 12:53  
Anonymous Anonym said...

erina! stäng av himla damien. han borde vara forbidden på melodagar. gå istället in på www.myspace.com/charlottegainsbourg eller www.myspace.com/devendrabanhart. det är varken hopphej eller jätteledsamt utan mellantinget. det är just mellantinget som gäller när man är i sådan sinnesstämning anser jag. men om du vill ha hurrapop så gå in på http://www.myspace.com/aihmusic. det är ett riktigt fint roligt band.

08 november, 2006 13:01  
Anonymous Anonym said...

Har stängt av damien nu, fick skäll av en emopolis. Åh Charlotte G - SO much better än Charlotte Höglund, tycker du inte? Imorrn ska jag sätta ut bild på faren hennes. Ska kolla upp dina tips också. Tack söta!

Lady, seems like alla hade bättre taste in music, kläder och män förr. De åt mer hälsosamt också plus att de rökte hela tiden. Ibland kan det vara snyggt.

08 november, 2006 14:19  

Skicka en kommentar

<< Home