måndag, oktober 30, 2006

Happy symbioses


















The Lennons - en lycklig familj i symbios.

Nu har det hänt. Det har legat i luften länge. Nu har jag gjort det. Gått till jobbet i mysbyxa. Vilket förfall. Men hej, det är måndag, man hatar vakna, hatar tvätta innan man går till jobbet, hatar byta om till respektabla kläder. Så har jag på mig nåt färgblint upptill också. Gul tröja med en husvagn på och över den en grå, för liten, prickig kofta med puffärm. För att pigga upp min ensambel tog jag körsbärsörhängen, converse och en barnmössa. Har helt missförstått le grunge. Ser ut som någon som håller på att tappa greppet. En fabbro log lite överseende mot mig på Linnégatan. Sen sa en hemlös något väldigt snällt, det gjorde min dag. Fast jag fick en box i magen av hans ledsna ögon.

Nu, dubbel treo till lunch. Mmm. Månda. Har ätit så mycket treo i min dag att jag börjat tycka det är gott. Samma med med min syrra.

Jag stänger här i en vecka. Tar semester. En mental charter såattsäga. Är tillbaka måndag 6 nov kl. 17.00 med nytt, rafflande, taffligt, taskigt material! Och november har ett tema! Inte missa!

Skoja.

inte

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men erina varför då? svårt att hitta npt att göra på jobbet denna veckan och det är ditt fel.

30 oktober, 2006 19:04  

Skicka en kommentar

<< Home