fredag, november 10, 2006

Scusi

Förlåt att jag skriver för långt hela tiden. Jag ber om ursäkt. Men kommer inte bättra mig. Detta forumet lämpar sig inte för långa haranger. Mina korta är slut. De långa finns hur många som helst av på lagret.

Oh. Har jag sagt att min goddaughter älskar Barbra? Det gör hon. När hon är otröstlig är Barbra enda medicinen. Hon har sån excellent och queer taste in music, lilla Astrid. Det har hon ärvt från gudmoren hennes.

När faren hennes lärt sig favvolåten med Barbra på gitarren spelade han den för gudmoren i telefonluren tills hon börja grina. Det var en fin stund.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

jaja... men hur går det med kursen i beachvolley? snygga killar?

12 november, 2006 09:11  
Anonymous Anonym said...

eh, går sådär. Orka inte. Men det är tydligen en drop dead gorgeous tränare. Han lär ju ligga med hela damlaget.

12 november, 2006 11:57  
Anonymous Anonym said...

Meeemories, like the corners of my mind Misty watercoloured meeemories
of the way we were

13 november, 2006 18:31  
Anonymous Anonym said...

You know me so well

13 november, 2006 19:44  

Skicka en kommentar

<< Home